Organizujesz nową siedzibę firmy? Sprawdź, na co zwrócić uwagę

Organizujesz nową siedzibę firmy Sprawdź, na co zwrócić uwagę

Wielu przedsiębiorców rozważa w 2020 roku otworzyć nową siedzibę firmy i rozszerzyć działalność na kolejne polskie miasta. Czym się kierować, poszukując nowego lokalu pod działalność? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Punkt pierwszy: zadbaj o odpowiednią lokalizację

Lokalizacja to bardzo ważny aspekt wyboru biura. Decyduje o sprawności codziennego dojazdu do pracy i szybkości powrotu do domu. Atrakcyjna lokalizacja w centrum ułatwia sprawny transport z i do biura, ale także ma korzystny wpływ na bezpośredni kontakt z klientami.

Punkt drugi: zbadaj odległość od lotniska i o dobry dostęp do parkingu

Jeżeli Twoi pracownicy, a być może również i Ty, planujecie często wyjeżdżać w zagraniczne delegacje, musicie mieć dobry dostęp do lotniska i pobliskiego parkingu. Być może zależy Wam na możliwości dojazdu na lotnisko własnym autem, w którym można wygodnie przewieźć bagaż, laptop oraz garnitur. W takiej sytuacji naprzeciw Twoim oczekiwaniom wychodzi obsługa parkingu https://orangeparking.pl/, która odwiezie Twoje auto na parking, zadba o jego bezpieczne przechowanie do czasu, aż powrócisz do kraju, a po przylocie wyjedzie po Ciebie na lotnisko. Transfer z i na lotnisko jest gratis, co z perspektywy przedsiębiorcy jest korzystne i nie zwiększa kosztów obsługi miejsca parkingowego. Parking przy lotnisku Kraków Balice jest obiektem chronionym całodobowo, dlatego jest dobrym wyborem także dla tych osób, które wybierają się w dłuższą podróż.

Punkt trzeci: rozważ odpowiedni metraż nowego biura

Metraż powinien być optymalny – nie za duży, ani nie za mały. Zbyt duży generuje zbyt wysokie koszty najmu oraz mediów. Zbyt mały natomiast nie pozwoli dobrze czuć się w pracy ani Tobie jako szefowi, ani Twoim pracownikom, ani też klientom, którzy pojawią się w firmie, żeby podpisać umowę. Musisz działać strategicznie i znaleźć złoty środek.

Punkt czwarty: zainwestuj w nowoczesny wystrój wnętrza

Na rynek powoli wchodzą pracownicy z pokolenia Millenialsów. Mają oni zdecydowanie wyższe wymagania, jeśli chodzi o warunki pracy. Młodzi pracownicy pragną przebywać w modnie urządzonych, wygodnych i przestronnych wnętrzach. Dlatego coraz więcej firm, aby przyciągnąć do siebie nowy narybek, inwestuje w projektantów wnętrz i designerskie dodatki. W ten sposób wyróżnia się wśród innych pracodawców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ