Organizujesz nową siedzibę firmy Sprawdź, na co zwrócić uwagę

Organizujesz nową siedzibę firmy? Sprawdź, na co zwrócić uwagę

Wielu przedsiębiorców rozważa w 2020 roku otworzyć nową siedzibę firmy i rozszerzyć działalność na kolejne polskie miasta. Czym się kierować, poszukując nowego lokalu pod działalność? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Punkt pierwszy: zadbaj o odpowiednią lokalizację

Lokalizacja to bardzo ważny aspekt wyboru biura. Decyduje o sprawności codziennego dojazdu do pracy i szybkości powrotu do domu. Atrakcyjna lokalizacja w centrum ułatwia sprawny transport z i do biura, ale także ma korzystny wpływ na bezpośredni kontakt z klientami.

Punkt drugi: zbadaj odległość od lotniska i o dobry dostęp do parkingu

Jeżeli Twoi pracownicy, a być może również i Ty, planujecie często wyjeżdżać w zagraniczne delegacje, musicie mieć dobry dostęp do lotniska i pobliskiego parkingu. Być może zależy Wam na możliwości dojazdu na lotnisko własnym autem, w którym można wygodnie przewieźć bagaż, laptop oraz garnitur. W takiej sytuacji naprzeciw Twoim oczekiwaniom wychodzi obsługa parkingu https://orangeparking.pl/, która odwiezie Twoje auto na parking, zadba o jego bezpieczne przechowanie do czasu, aż powrócisz do kraju, a po przylocie wyjedzie po Ciebie na lotnisko. Transfer z i na lotnisko jest gratis, co z perspektywy przedsiębiorcy jest korzystne i nie zwiększa kosztów obsługi miejsca parkingowego. Parking przy lotnisku Kraków Balice jest obiektem chronionym całodobowo, dlatego jest dobrym wyborem także dla tych osób, które wybierają się w dłuższą podróż.

Punkt trzeci: rozważ odpowiedni metraż nowego biura

Metraż powinien być optymalny – nie za duży, ani nie za mały. Zbyt duży generuje zbyt wysokie koszty najmu oraz mediów. Zbyt mały natomiast nie pozwoli dobrze czuć się w pracy ani Tobie jako szefowi, ani Twoim pracownikom, ani też klientom, którzy pojawią się w firmie, żeby podpisać umowę. Musisz działać strategicznie i znaleźć złoty środek.

Punkt czwarty: zainwestuj w nowoczesny wystrój wnętrza

Na rynek powoli wchodzą pracownicy z pokolenia Millenialsów. Mają oni zdecydowanie wyższe wymagania, jeśli chodzi o warunki pracy. Młodzi pracownicy pragną przebywać w modnie urządzonych, wygodnych i przestronnych wnętrzach. Dlatego coraz więcej firm, aby przyciągnąć do siebie nowy narybek, inwestuje w projektantów wnętrz i designerskie dodatki. W ten sposób wyróżnia się wśród innych pracodawców.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij